paarsand Startet 5.August.2018 Link til dette innlegget Startet 5.August.2018 Beklager. Jeg skulle søkt. Men jeg vet ikke hva disse kalles så jeg klarer ikke finne ut av det. Hvor selges de? Jeg har en stygg foran og en manglende til ac jeg kunne tenkt meg å bytte ut. Kommentar fra moderator: Lagt inn betegnelse i tittelen. Sitér dette innlegget Link to post
paarsand Svart 6.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2018 Da har jeg vært i kontakt med maritim, båtbua, og seasea her i Fredrikstad. De virker alle helt fjerne i forhold til dette. Mulig ikke så vanlig, men det er vel ganske vanlig på seilbåter av litt eldre variant også. Mulig det er ulovlig å bumpe her, men jeg tar en råsjans. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 6.August.2018 Link til dette innlegget Svart 6.August.2018 Vil tro at dette er noe lærmakere kan fikse greit. Vet ikke hvor du bor. Vil anta at det er lær med kryssfinér. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
M/S Bastard Svart 6.August.2018 Link til dette innlegget Svart 6.August.2018 En kalesjemaker vil nok også kunne fikse dette tipper jeg, er vel skai (imitert skinn) i disse foldelukene Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 6.August.2018 Link til dette innlegget Svart 6.August.2018 Det er jo også mulig å lage foldeluke i kryssfiner og så male/beise. Da kan du jo også sette på lås, sjøl om ikke alle er like glad i lås på kabinen . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.