erund Startet 5.August.2018 Link til dette innlegget Startet 5.August.2018 Noen som kan gi meg råd hvordan lufte og få vann ut av pakkboks for å unngå varme på pakkboksen etter sjøsetting? Har prøvd nippelen bakerst eller løsne klemmer og pirke med flat skrue i gummien uten at vannet kom ut. Se bildet forresten. Sitér dette innlegget Mvh erund Nidelv 26, 1987 årsmodell - Volvo Penta TMD31A Link to post
bellen Svart 5.August.2018 Link til dette innlegget Svart 5.August.2018 Hva skjer om du skruer ut den umbrakoskruen på flensen? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 5.August.2018 Link til dette innlegget Svart 5.August.2018 Er bare å løsne noe på to av klemmene, slik at du får "rikket" slangen litt "løs". Jeg brukte å løsne begge de fremste klemmene (nærmest motoren), lirke litt under med en flat skrutrekker, da kom lufta/ vannet piplene ut. Så var det bare å skru til klemmene igjen. Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 5.August.2018 Link til dette innlegget Svart 5.August.2018 Skal bare være å åpne umbracoen i bakkant. Hvis det ikke kommer vann tipper jeg den er tett. Prøv å blåse inn i hullet for å se om det er åpning. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.