tekniker3 Startet 5.August.2018 Link til dette innlegget Startet 5.August.2018 Prøver å finne touch up maling for Yanmar, det finner jeg ikke! Prøvte å ringe importøren, men de ville ikke ta telefonen og henviste til forhandlerne. Oppsøkte en forhandler, det var veldig rotete der, skjønner ikke at de har gått konk for lenge siden, rene kaos med påhengser og deler på gulvet. Fikk opplyst om at de ikke hadde, fyren satt med bena på bordet i telefon hele tiden og virket ikke interessert i jobben. Fant en overpriset sprayboks fra england, men den kunne ikke sendes i posten. Hva skal jeg gjøre? Bare blande Benga Lack i fargetonen? Er det noe jeg kan blande i for å få metallic effekten? Hadde jeg funnet en sprayboks kunne jeg jo kanskje sprayet i en plastkopp og så brukt en liten pensel nedi etterpå? Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 6.August.2018 Link til dette innlegget Svart 6.August.2018 Maritim.no har har Yanmar grå metallic på sprayboks. Går helt fint å spraye i plastkopp og bruke liten pensel, om du bare skal bruke den på små sår eller flekker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.