JoMaLu Startet 6.August.2018 Link til dette innlegget Startet 6.August.2018 Hei, jeg letter etter noen som har kanskje eied eller kjenner en som har eied båten min. Jeg har kjøpt "JoMaLu" en Alicraft mest sannsynlig 31 i August 2017. Den jeg har kjøpt båten fra har den bare hat en år "for oppusing" før han har den solgt til meg. Jeg har dessverre ikke noen opplysninger eller lignende om båtens historien og prøve her å finne litt mer ut om den. Alt er av Interesse, selv hvis den var bare set en plass i Norge. Da har jeg litt mer å gå på :) Det hva jeg har funnet ut er, at "JoMaLu" er mest sannsynlig at det finns ikke mye av den type Alicraft i Norge. De flerste har ikke en fast overbygget. Ofte er det bare en kalesje og invendig en litt annen ordning. Her er noen bilder... Sitér dette innlegget Link to post
JoMaLu Svart 8.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2018 Hente opp på nytt, er det ikke en som kjen igjen båten? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 8.August.2018 Link til dette innlegget Svart 8.August.2018 Det finnes en prosjekt-tråd om Alicraft 31: Prosjekt: Alicraft 31 Som du ser er det endel forskjell i overbygg, vinduer. Og den har ikke hardtop. Mulig din HT kan være "hjemmelaget". Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 8.August.2018 Link til dette innlegget Svart 8.August.2018 Kjente en som hadde en slik med hardtop. Men mener det var enkelinstallasjon og sto en Steyr motor i den? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 8.August.2018 Link til dette innlegget Svart 8.August.2018 Hadde han ikke en Alikraft han fra Polen, som var så ivrig på å fiske? Forsvant for oss han. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 8.August.2018 Link til dette innlegget Svart 8.August.2018 Ja hvor ble det av han egentlig.. Sitér dette innlegget Link to post
JoMaLu Svart 8.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2018 @Ingar Ja det kan vær at det er "hjemmelagret", overganger til Skrogen se ihvert fall So ut at det er ikke original. @boble65 Har du mer opplysninger om han? Kanskje han har solgt og det blir en dobbel instaltion etter på?! Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 8.August.2018 Link til dette innlegget Svart 8.August.2018 Han hadde vel en uten hardtop og med singel volvo Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 8.August.2018 Link til dette innlegget Svart 8.August.2018 Her er brukeren ihvertfall: https://baatplassen.no/i/profile/65688-xardasksp/ Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
JoMaLu Svart 8.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2018 Fint båt det også, men feil Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.