Hakke Peiling Startet 6.August.2018 Link til dette innlegget Startet 6.August.2018 Hei, har endelig fått min hanto 24 med BMC 1.5 på vannet. Når jeg vil ha litt turtall på tomgang, så slår giret inn av og til. Jo mer turtall i fri, jo oftere slår giret inn. Den var ikke slik i fjor. Hva kan det være? Er det noen justering? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 6.August.2018 Link til dette innlegget Svart 6.August.2018 Lenge siden du skiftet olje på giret? Har vært borti at gir har «prøvd seg» på å gli i gir, dette forsvant etter oljebytte på giret. Litt avhengig av hvilken type gir du har er det sannsynligvis også justeringsmuligeter. Har du bilde av giret? Det kan være en fordel å redigere emnetittelen der du tilføyer hvilken motor (og gjerne også båttype) det er snakk om, da får du folk som kan mer om akkurat BMC på banen. Og hvis ikke risikerer du at tråden blir stengt i følge reglene for forumet Sitér dette innlegget Link to post
Hakke Peiling Svart 7.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2018 Jeg kjøpte båten i fjor og aner ikke når girolje var skiftet. Får prøve å skifte det. Skal ta bilde og se hvilken type gir det er Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.