Jump to content

Edit History

Rune Totland

Rune Totland

I Namsos er det utfordrende å finne gode gjesteplasser avhengig av hvor stor båt du har.

Flytekai med to plasser ved Namsos Storsenter. Vel i utgangspunktet tenkt for kortere stopp.

Betongkai som ligger som bølgedemper ved Vestre Havn, her er det ikke landgang så du er avhengig av lettbåt.

Noen få plasser helt innerst i småbåthavna ved Vestre Havn, her er det utfordringer med dybde etter det jeg har skjønt.

Ellers er det en god del meter offentlig fastkai, her har jeg ikke oversikten men det har sikkert havnekontoret.

Rune Totland

Rune Totland

I Namsos er det utfordrende å finne gode gjesteplasser avhengig av hvor stor båt du har.Flytekai med to plasser ved Namsos Storsenter. Vel i utgangspunktet tenkt for kortere stopp.

Betongkai som ligger som bølgedemper ved Vestre Havn, her er det ikke landgang så du er avhengig av lettbåt.

Noen få plasser helt innerst i småbåthavna ved Vestre Havn, her er det utfordringer med dybde etter det jeg har skjønt.

Ellers er det en god del meter offentlig fastkai, her har jeg ikke oversikten men det har sikkert havnekontoret.

• Create New...