Zeus48 Startet 7.August.2018 Link til dette innlegget Startet 7.August.2018 Jeg vurdere å kjøpe meg en båt å pusse opp. Trenger litt hjelp til å gjette vekt på den før jeg vurderer fraktalternativer. Jeg har ingen kunnskap på området så jeg har ingen anelse om vi snakker om 1t eller 4t. Båten det er snakk om er helt ribbet kun motor sitter igjen og det er en gammel livbåt på 26 fot. håper noe klarer å hjelpe til med å gjette vekt. Båten er arvet så eier har ingen skjenskap til båten overhode. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 7.August.2018 Link til dette innlegget Svart 7.August.2018 Plastskrog? 2 tonn-ish..... Sitér dette innlegget Link to post
Lenasmartin20 Svart 7.August.2018 Link til dette innlegget Svart 7.August.2018 Vil tippe ca 1.5 uten motor! Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 7.August.2018 Link til dette innlegget Svart 7.August.2018 Sier du 2 tonn så er du nok greit i overkant. De fleste kranbiler løfter såpass :) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
index Svart 8.August.2018 Link til dette innlegget Svart 8.August.2018 Rundt 2 tonn høres rimelig ut. Kan bli en kjekk båt dette! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.