ttyridal Startet 7.August.2018 Link til dette innlegget Startet 7.August.2018 Er du gift med Trude og ligger dårlig an om dagen? Vi har funnet ringen! Utleveres mot beskrivelse ;) Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 7.August.2018 Link til dette innlegget Svart 7.August.2018 Lurer på hvem kapteinen hadde med seg på den turen når behovet kom for å ta av ringen... Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 7.August.2018 Link til dette innlegget Svart 7.August.2018 Det er vel ikke din, @Lars H. ? Sitér dette innlegget Link to post
Princess V48 Svart 7.August.2018 Link til dette innlegget Svart 7.August.2018 Kenneth82 skrev 20 minutter siden: Lurer på hvem kapteinen hadde med seg på den turen når behovet kom for å ta av ringen... MajorAndy skrev 15 minutter siden: Det er vel ikke din, @Lars H. ? Hysj da? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 8.August.2018 Link til dette innlegget Svart 8.August.2018 Nei da, ringen som det står "Din Trude" på sitter godt fast på ringfingeren min. Og Trude er blid som en sol og sitter og legger kabal her vi nå nettopp er ankommet Oscarsborg. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lars H. Svart 8.August.2018 Link til dette innlegget Svart 8.August.2018 Her er beviset, og jeg har aldri vært på Gjøva bare passert med båt. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
SeilPåSkrå Svart 11.August.2018 Link til dette innlegget Svart 11.August.2018 @ttyridal, tror eieren er funnet. Sender deg en IM Sitér dette innlegget Link to post
ttyridal Svart 11.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.August.2018 On 8/8/2018 at 10:22 PM, Lars H. said: Her er beviset, og jeg har aldri vært på Gjøva bare passert med båt. Sitér dette innlegget Link to post
ttyridal Svart 11.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.August.2018 Eier funnet. Utrolig hva internett kan få til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.