Jump to content

Edit History

Careka

Careka

Lekkert,  da fikk jeg mer å tenke på.  For vår del  trenger eg plassen der Komfyren er i dag,  vil ha mer skap plass.  derfor induksjon.  Men kanskje eg skal tenke på nytt.  Bare fjerne komfyren, beholde gass brennerne som er egen del i benkeplata  mi,  lage skap der komfyren var og kjøpe en slik bærbar/flyttbar Ikea plate.  så en Micro/ovn/grill,  som tas frem ved behov.  Har 2kw inverter,  muligens denne bare skal skiftes til en 3kw  eller la det være slikt det er.  Får tenke videre.. Strømmen kommer fra sola,  ingen behov for generator. 

Careka

Careka

Lekkert,  da fikk jeg mer å tenke på.  For vår del  trenger eg plassen der Komfyren er i dag,  vil ha mer skap plass.  derfor induksjon.  Men kanskje eg skal tenke på nytt.  Bare fjerne komfyren, beholde gass brennerne som er egen del i benkeplata  mi,  lage skap der komfyren var og kjøpe en slik bærbar/flyttbar Ikea plate.  så en Micro/ovn/grill,  som tas frem ved behov.  Har 2kw inverter,  muligens denne bare skal skiftes til en 3kw  eller la det være slikt det er.  Får tenke videre..

• Create New...