Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

? skjønner at det ikke er lett

autopiloten var tidligere koblet til ST1 nettet. Nå er den koblet helt fra ST1 og er helt frittstående. Kun kurscomputer, ingen GPS inn på den nå. 

Rød sort jeg koblet fra var på ST1 kabel til Pathfinder master. Da jeg koblet disse til strøm igjen fikk ST1 nettet posisjonsdata fra RS120 igjen. 

Skal teste det du foreslår og se hvordan det blir da ? må da koble fra strøm til RS120 først tenker jeg for ST1 nettet vil jo da hente strøm fra STng converteren 

Bitteliten

Bitteliten

autopiloten var tidligere koblet til ST1 nettet. Nå er den koblet helt fra ST1 og er helt frittstående. Kun kurscomputer, ingen GPS inn på den nå. 

Rød sort jeg koblet fra var på ST1 kabel til Pathfinder master. Da jeg koblet disse til strøm igjen fikk ST1 nettet posisjonsdata fra RS120 igjen. 

Skal teste det du foreslår og se hvordan det blir da ? må da koble fra strøm til RS120 flrst tenker jeg. 

Bitteliten

Bitteliten

autopilotrn var tidligere koblet til ST1 nettet. Nå er den koblet helt fra og påvirker ikke dette. Autopilotrn er helt frittstående. Kun kurscomputer, ingen GPS inn på den nå. 

Skal teste det du foreslår og se hvordan det blir da ? må da koble fra strøm til RS120 flrst tenker jeg. 

• Create New...