toffeNils Startet 9.August.2018 Del på Facebook Startet 9.August.2018 Hei! Jeg får ikke lenger festa putene i båten siden de man klipser putene på i båten er ødelagt. Jeg tenker å borre opp de som er ødelagt og installere nye, men er det noen som vet hva de heter? Hvordan fester man de i båten? Borer man hull og slår de ned med en hammer? Beklager dårlig forklaring, men det eneste jeg vil er å få på plass nye klips så jeg får satt putene i båten igjen. Sitér dette innlegget Link to post
jotto Svart 9.August.2018 Del på Facebook Svart 9.August.2018 toffeNils skrev 30 minutter siden: Hei! Jeg får ikke lenger festa putene i båten siden de man klipser putene på i båten er ødelagt. Jeg tenker å borre opp de som er ødelagt og installere nye, men er det noen som vet hva de heter? Hvordan fester man de i båten? Borer man hull og slår de ned med en hammer? Beklager dårlig forklaring, men det eneste jeg vil er å få på plass nye klips så jeg får satt putene i båten igjen. De er vel skrudd inn? I såfall skrur du bare ut de gamle og skrur inn nye. Du får kjøpt knappene hos båtverksted og skomakere. Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 9.August.2018 Del på Facebook Svart 9.August.2018 - Legg ut eit nærbilde av festene dine. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.