HansT Startet 9.August.2018 Link til dette innlegget Startet 9.August.2018 Hei. Har sitti nå og leita litt etter verksted håndbok til en Volvo tamd 40b motor,men klarer ikke å finne noen. Er det noen som har en link eller slikt til hvor jeg kan finne?(helst gratis) eller om noen her kanskje har en liggende i pdf format? Mvh HansT Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 9.August.2018 Link til dette innlegget Svart 9.August.2018 Den ligger i vår dokumentarkiv. Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 9.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2018 Finner bare delekatalog der jeg,ikke verksted håndbok. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 9.August.2018 Link til dette innlegget Svart 9.August.2018 Fant denne der inne ;-) 40-Verkstedhåndbok på svensk, dekker AQD, AQAD,MD,TMD og TAMD40A/B. Innsendt av Svein H. Volvo_40_Verkstadshandbok.zip Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
HansT Svart 9.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2018 Se der ja,er nok jeg som er litt blind.hehe. Men ser ut som om det skulle vært flere bøker? Er det noen som har resten av disse? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.