Christianski Startet 9.August.2018 Link til dette innlegget Startet 9.August.2018 (redigert) Hei! Her kommer kanskje et litt dumt spørsmål. Men jeg kjøpte meg ny brukt båt tidligere i sommer. Trenger nå noen reserve deler. Men jeg veit ikke nøyaktig hva slags motor jeg har. Vet noen hvordan jeg kan finne ut dette? Tror kanskje det er en tamd 31. Redigert 9.August.2018 av Christianski (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 9.August.2018 Link til dette innlegget Svart 9.August.2018 Kanskje litt bedre emnetittel og ett bilde hjelper.. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 9.August.2018 Link til dette innlegget Svart 9.August.2018 Jeg føler at det må være Yanmar. Sitér dette innlegget Link to post
Christianski Svart 9.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2018 Bedre nå kanskje? Kommentar fra moderator: Så ikke første versjon, men den nye "Hvordan finne ut av hva slags motor jeg har..." er heller ikke iht reglene. retter den nå. Hjelp moderator, vennligst LES DETTE før du poster Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn. Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 9.August.2018 Link til dette innlegget Svart 9.August.2018 Når en kjøper båt så kan det være en idé og vite hvilken motor som står i.. det må da selger vite? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 9.August.2018 Link til dette innlegget Svart 9.August.2018 Velkommen til forumet. Dette er ein 31 motor,gode motorer.Er eit messing skilt på bb side nede ved dieselpumpa,der er motor nr,og type Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 9.August.2018 Link til dette innlegget Svart 9.August.2018 Mye bedre! Da fikk du vettugt svar med en gang :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.