Jump to content

Edit History

tekniker3

tekniker3

Jeg har betalt skatt i mange herrens år, så der har jeg ikke dårlig samvittighet en plass :-) Føler jeg betaler nok skatt når det passerer 50%.

Men VHF er jo mere retro uansett da, er jo bare backup om telefonen svikter så om jeg har denne i skuffen i båten er jeg mer sikkerhets  narkoman enn snylter vil jeg si.

ps! Betalte heller ikke moms for radioen fra Kina da den kostet under 350kr :sailing:

Her er link til radioen:

https://www.ebay.com/itm/New-Newest-BaoFeng-UV-5RE-Plus-UV-5R-Dual-Band-FM-Ham-Two-way-Radios-earpiece/162833906953?epid=218869520&hash=item25e9a83d09%3Ag%3AjfQAAOSwl9RaQiaL&_sacat=0&_nkw=Baofeng+UV-5R&_from=R40&rt=nc&_trksid=m570.l1313

Det virker som de har oppgradert radioen med litt lengre antenne, antenne jeg har er bare ca. 15cm lang.

Må nok bestille en ekstra, fin i gave til naboen så kan vi snakke sammen! :-)

tekniker3

tekniker3

Jeg har betalt skatt i mange herrens år, så der har jeg ikke dårlig samvittighet en plass :-) Føler jeg betaler nok skatt når det passerer 50%.

Men VHF er jo mere retro uansett da, er jo bare backup om telefonen svikter så om jeg har denne i skuffen i båten er jeg mer sikkerhets  narkoman enn snylter vil jeg si.

ps! Betalte heller ikke moms for radioen fra Kina da den kostet under 350kr :sailing:

• Create New...