Jump to content

Edit History

trekko

trekko

De legger ikke ned kystradio hvis alle fritidsbåter slutter betale.

Alle land er forpliktiget av International bestemmelser att opprettholde Vhf for sjøfart.

Å ha en håndholdt vhf liggende i en skuff for bruk i en nødsituasjon ser jeg IKKE noe feil med.

Jeg har til og med ( for en venn selvfølgelig ) ringt opp kystradio og spurt om det er greit at vi gjør en radiosjekk til tross for manglende kallesignal og sertifikater. 

Det var ikke  problem å få hjelp til de på kanal 16.

trekko

trekko

Alle land er forpliktiget av International bestemmelser att opprettholde Vhf for sjøfart.

Å ha en håndholdt vhf liggende i en skuff for bruk i ne nødsituasjon ser jeg IKKE noe feil med.

Jeg har til og med ( for en venn selvfølgelig ) ringt opp kystradio og spurt om det er greit at vi gjør en radiosjekk til tross for manglende kallesignal og sertifikater. 

trekko

trekko

Å ha en håndholdt vhf liggende i en skuff for bruk i ne nødsituasjon ser jeg IKKE noe feil med.

Jeg har til og medh for en venn selvfølgelig ) ringt opp kystradio og spurt om det er greit at vi gjør en radiosjekk til tross for manglende kallesignal og sertifikater. 

• Create New...