Jump to content

Edit History

PerUlv

PerUlv

Utvidet omtale

Jeg tok det på etpar kvelder. Det er nok en god ide å gå skikkelig gjennom slike kurs fordi de gir en god innføring i hvordan du kan redde livet. Det er en simulator i kurset som ikke er dum.

Men kan man alt fra før, er Pinkvins metode god. Du har et helt år på deg fra du kjøper kurset. Jeg syntes det var helt greit, og etter min mening er det lagt opp slik at alle og enhver skal kunne greie det uten alt for mye stress. Du kan ta "eksamen" så mange ganger du vil, stod det. De vil jo egentlig at alle skal stå på denne typen eksamener/tester...

Det er en bok man kan kjøpe også. Den er sikkert god. Jeg kjøpte den ikke pga skyhøy porto, og da slo gnierinstinketet rett inn, men tror nok jeg kjøper den etter hvert. Kjekt å ha, nyttig bent frem.

Dersom man sliter med dysleksi eller andre utfordringer er kanskje et vanlig kurs bedre enn et nettkurs?

PerUlv

PerUlv

Jeg tok det på etpar kvelder. Det er nok en god ide å gå skikkelig gjennom slike kurs fordi de gir en god innføring i hvordan du kan redde livet. Men kan man alt fra før, er Pinkvins metode god. Du har et helt år på deg fra du kjøper kurset. Jeg syntes det var helt greit, og etter min mening er det lagt opp slik at alle og enhver skal kunne greie det uten alt for mye stress. Du kan ta "eksamen" så mange ganger du vil, stod det. De vil jo egentlig at alle skal stå på denne typen eksamener/tester...

Det er en bok man kan kjøpe også. Den er sikkert god. Jeg kjøpte den ikke pga skyhøy porto, og da slo gnierinstinketet rett inn, men tror nok jeg kjøper den etter hvert. Kjekt å ha, nyttig bent frem.

• Create New...