Bergen Startet 10.August.2018 Link til dette innlegget Startet 10.August.2018 Er det noen som vet om noen som forhandler deler til moonlight produkter? Ser I flere tråder at Sleipner var importør tidligere, men det ser ikke ut at til de holder på med vindu eller luker I det hele lenger da dette ikke er omtalt I katalogen eller på hjemmeside. Jeg finner hengslen jeg skal ha hos International Boat Spares, men prisen på 10 euro ble firedoblet når frakt (18euro!) og tax ble lagt til, så om noen kjenner til noen norske forhandlere så ville dette være å foretrekke. Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 10.August.2018 Link til dette innlegget Svart 10.August.2018 (redigert) kansje her? Er svensk forhandlare men https://www.navinordic.com/luckor-och-ventilation/moonlight/moonlight-tillbehor/moonlight-reservdelar Redigert 10.August.2018 av MR Swe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 10.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2018 Samme ekstrautgiften der For shipments outside Sweden freight cost is 30€ synes dette blir helt feil frakt på noe som kan gå I en konvolutt. Men uansett takk for tipset. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 14.September.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2018 Løsningen ble Sleipner som til tross for at de sluttet med Moonlight for endel år siden fortsatt har noen deler på lager. Rett nok hadde de ikke så god oversikt over typer og modellnummer. Men med litt utveksling av bilder ble det klart at de hadde den hengslen som jeg trengte. God service fra Sleipner for en ordre på 80 kroner (måtte forøvrig bestille den via en forhandler, og her hjalp Maritim til) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.