Jump to content

Edit History

Arne Henriksen

Arne Henriksen

9 hours ago, Sørlandet2 said:

Skremmende lesing at så mange ikke kan komme opp i båten sin ved et uhell.

Er det ikke noen kreative sjeler som kan konstruere en slags tau-stige, som er mulig feste bak på båter til nødbruk?

Vil tro innovasjon-Norge står klar til å hjelpe med finansiering.

Dette trenger ingen konstruere,  var tilgjengelig allerede under min tid som sjarkfisker på 80-tallet..

Eksempelvis en slik.

Hengea fast på rekka med en utløserline du kan nå fra vannet.
Er helt sikkert skikkelig jævlig å klatre i som alle taustiger, men bedre enn ingenting.

Arne Henriksen

Arne Henriksen

Er det ikke noen kreative sjeler som kan konstruere en slags tau-stige, som er mulig feste bak på båter til nødbruk?

Dette trenger ingen konstruere, dette var tilgjengelig under min tid som sjarkfisker på 80-tallet..
Eksempelvis en slik. Henger fast på rekka med en utløserline du kan nå fra vannet.

Er helt sikkert skikkelig jævlig å klatre i som alle taustiger, men bedre enn ingenting.

Arne Henriksen

Arne Henriksen

Dette trenger ingen konstruere, dette var tilgjengelig under min tid som sjarkfisker på 80-tallet..
Eksempelvis en slik. Henger fast på rekka med en utløserline du kan nå fra vannet.

• Create New...