Sjeldenutpå Startet 11.August.2018 Link til dette innlegget Startet 11.August.2018 Kom tilfeldig borti lampen i kjøleskapet og begynte å misstenke at lampen var så varm at den må ha vert påslått meir en de sekundene eg hadde hatt åpent. Satte mobiltelefonen inni og filma når eg lukka. Der var lys heile tida. Det både varmer unødig og trekker unødig strøm. Bryter er faktisk skadet av varmen. Ein streng har smelta seg inni bakkant av staget som døra skal skyve inn når eg lukker. Her må støpes med kjemisk metall og så kanskje eg skal få fatt på led pære. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Brigg Svart 11.August.2018 Link til dette innlegget Svart 11.August.2018 Har opplevd det samme på vårt Isotermskap. Prøvde alle triks for å få lyset til å slukke. Til slutt knakk jeg fjæra som pæra står mot. Endte med å kjøpe nytt lys, dette kom med led-pære. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Fantino Svart 12.August.2018 Link til dette innlegget Svart 12.August.2018 (redigert) Hvis mekanismen er såpass el-cheapo kan den kanskje forbedres med selvmekk? En LED pære på et par watt og et normalt stengt reed-relé og en liten magnet på innsida av døra? Dette feks, fra min favorittbutikk på nettet ?? Redigert 12.August.2018 av Fantino (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 12.August.2018 Link til dette innlegget Svart 12.August.2018 Har opplevd akkurat samme på det samme bryter/lyssystemet som er avbildet i øverste bildet, byttet da til LED-pære. Tror patenten er litt tvilsom. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.