qwerty Startet 12.August.2018 Link til dette innlegget Startet 12.August.2018 Noen som har havnekalesje til Skibsplast 655/660, eventuelt bilde? Har hørt at havnekalesejen fra HH også dekker frontvindu. Hvordan festes denne eventuelt? Der jeg har hatt båten vinterlagret tidligere har problemer med høyden med kalesjen påmontert. Vurderer dette slik at totalhøyde blir lavere med tanke på lagring. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 12.August.2018 Link til dette innlegget Svart 12.August.2018 Mener den festes med trykknapper foran vindskjerm ja. Aldri kommet så langt at jeg har bestilt. Ville heller hatt noe som festes i glidelåsen. ellers funker jo den store blå presenningen som jeg trodde fulgte med båten som ny. Står skibsplast på den. Dekker hele båten rundt fenderlist Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
qwerty Svart 12.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.August.2018 Mulig man skulle ha anskaffet en lagringspressening. Som er tilpasset båten. Må sjekke om man får kjøpt denne ennå. Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 13.August.2018 Link til dette innlegget Svart 13.August.2018 Nabobåten har en havnekalesje. Skal se om eg kan svinge nedom og ta et bilde i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
qwerty Svart 21.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2018 Joltus skrev On 13.8.2018 at 20.17: Nabobåten har en havnekalesje. Skal se om eg kan svinge nedom og ta et bilde i morgen. Fikk du tatt noen bilder? Har en kalesje på hånda nå, må vidt nok montere noen knapper foran/nedenfor vindskjermen som denne skal festes i. Vært litt greit å sett dette før jeg kjøper. Ingen av produsentene jeg har vært i kontakt med hadde bilde eller illustrasjon av havnekalesje. Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 22.August.2018 Link til dette innlegget Svart 22.August.2018 Ai.... Glemte det av dessverre. Er på vei på jobb nå så blir en stund til eg får gjort det. Beklager. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.