Andrimner Startet 12.August.2018 Link til dette innlegget Startet 12.August.2018 Heisann! Jeg vurderer å skaffe meg en mindre seilbåt jeg kan ha liggende i Lillesand, til bruk om sommeren. Siden jeg bor i Oslo, blir det temmelig upraktisk å besiktige båter på Sørlandet, så en tanke har vært å skaffe meg en passende båt i Oslo, for så å få denne fraktet ned til Sørlandet. Det vil sannsynligvis være snakk om en båt på rett over 20 fot, under 2,5 m bred, og under 2 tonn (Columbie 66, feks). Hva er beste måten å få fraktet denne ned til Sørlandet på (seiling på egen hånd er ikke aktuelt)? Og sånn ca hva må jeg påregne av kostnader? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.August.2018 Link til dette innlegget Svart 12.August.2018 Få noen til å seile den ned da ? en del Ynglinger selges med registrert henger. Sitér dette innlegget Link to post
Andrimner Svart 12.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.August.2018 Det er absolutt en mulighet, men jeg har ingen bekjentskaper som er aktuelle for dette - så det må bli noen som evt tilbyr dette til "almuen". Noen anbefalinger? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.August.2018 Link til dette innlegget Svart 12.August.2018 Finnes flere her inne som gjør slikt eller prøv gruppen «seilere på favebook» Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.