Seeking
Ja merker det selv att selv min store mobil er gjerne for liten når det kommer til og undersøke båter.
Har selv reagert på missfargingen i skroget etter og ha lest på nette og fått en forståelig forklaring av deg :)
ta seg en tlf eller mail til Vaagen boats burde la seg gjere , gjerne høre med selger også om missfargingen.
hvis bildene ikke lyger og att dette er en sliten gammel traver hva ville du sagt att er en grei pris for den?
Vel vist overbygget er oljet og lakket så er det bare litt mer arbeid og ta i havna men værre ville det vert vist det var en "vanlig" trebåt der eg måtte tatt hele skroget det er eg usikker på om eg har helse og energien til.
vist det blir mer en bare tanken må eg nokk spørre noen her inne om dei kan ha muligheten til og se på den da dette blir noe langt og dyrt for meg uten og komme hjem med båten :p
blir jo også første båten uten båterfaringer fra før (bortsett fra noen få turer med morfar når eg var mye yngre ) så mine egne vurderinger blir sikkert så som så i tilfelle.