Napoli
quantumduck skrev for 2 timer siden:@Napoli takk for info :-)
Med den leveringstiden @LaserLars antyder er jeg redd Megiuars ikke er noe for meg. Det står dog at den er lett å påføre, men er den lett å få av også? For min del er det bedre med et lavterskelprodukt som ikke krever allverdens fysisk jobbing for å bli bra, så kan det heller være litt mindre holdbart, det går an å ta en runde med polish i løpet av sesongen også.
Det som angivelig er bra med nano-polishen jeg bruker nå er at den både renser og forsegler i en operasjon. Det sparer jo arbeid. Men som sagt vet jeg ikke om resultatet egentlig blir noe bedre enn andre produkter jeg har brukt før, syns ikke det. Men hvis andre anbefalte produkter, det være seg BT eller Megiuars krever en runde polish og en runde forseglingsvoks etterpå, så kan det hende alt-i-ett-polishen vinner likevel for min del ...
Leveringstiden her på sørlandet (Arendal) er null. Man går på Bilextra og henter det man trenger. Dersom båten ikke ser for ille ut kan jeg evt anbefale Starbrite Cleaner Wax - den er helt super og fås kjøpt på stort sett alle båtrekvisitaforretninger.
Meguiars har vært det letteste jeg har jobbet med. Både påføring og avtakning er enkelt og greit.