Ask Startet 14.August.2018 Link til dette innlegget Startet 14.August.2018 Einkvan som veit? Ask Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.August.2018 Link til dette innlegget Svart 14.August.2018 Hva slags motor er det? Yanmar. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Ask Svart 14.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2018 Hei. Yanmar 2GM20F. Ask Kommentar fra moderator: Sjekk reglene. Forskjell på å sjekke gammel tapp- og ny CR-dyse. "Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder." Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.August.2018 Link til dette innlegget Svart 14.August.2018 Da tror jeg at jeg ville brukt Nymo i Grimstad. De var /er autorisert yanmarverksted. Trenger du skyss? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.August.2018 Link til dette innlegget Svart 14.August.2018 Glem Nymo, jeg tok kontakt med dem for å spørre. De har vist sluttet med yanmar for en god del år siden. Jeg skal undersøke litt. Følger med på den andre tråden og. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Ask Svart 14.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2018 Hei Mange takk. Eg ringer Nymo. Skyss er kjærkomment om eg må til Grimstad. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.August.2018 Link til dette innlegget Svart 14.August.2018 Som nevnt. Nymo har droppet yanmar. Jeg skal høre med noen andre. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Ask Svart 14.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2018 Ok Takk. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.August.2018 Link til dette innlegget Svart 14.August.2018 (redigert) Det e det firma i Arendal som heter alltech. De kan muligens teste dysene. Men jeg tror som nevnt at du skal teste uten luftfilter i noen minutter. Luftfilter er den vanligste synderen til sot Jeg sender deg nr til alltech på Internmelding Redigert 14.August.2018 av Bjørn Løvjomås (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Ask Svart 14.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2018 Hei Takk. Eg har køyrt motoren utan luftfilteret, men det sotar framleis. Eg fryktar at deler av skumplasten i filteret er trekt inn i motoren. Eg skal kontakta firmaet. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.August.2018 Link til dette innlegget Svart 14.August.2018 Jeg tror din frykt er vel begrunnet. . Det ligger nok noe å blokkerer for luft inn til motor. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.