Jump to content

Edit History

Vosso63

Vosso63

Uten å sitere andres siteringer av mine påstander, må jeg ile til og påpeke at jeg ikke er klimaskeptisk. Jeg trur også, eller ser jo også, at klimaet er i vill utvikling. I form av effekter av økt varmeakkumulering i hav og atmosfære. Det er ikke dermed sagt at vi kan hvile når det gjelder de "gamle" miljøproblemene. Nå får karbondioksid og mikroplast all og alles oppmerksomhet, som om alle de andre følgene av rovdrift, giftbruk, tungmetaller, klorerte bifenyler og bromerte dilldaller, vørdslaus utradering av enorme arealer, og slik bortetter, brått har løst seg sjøl! Was fyr noko?!

Om vi kan late som det bare er forbrenningsgasser, promping og raping, og embalasjen på søndagsmiddagen samt bærepåsån, kan vi jo løse det meste med kampanjer og avgifter.

Det er kanskje det som er agendaen. Og, ja, jeg hadde illraud og giftgrønn farge da jeg klarte å skimte det politiske landskapet, Ugleseth. Nå befinner jeg meg ute i tåka, rimelig falma, men har sjølsagt ikke bytta ut pigmentene med andre. Bare sånn angpassang!

Vosso63

Vosso63

Uten å sitere andres siteringer av mine påstander, må jeg ile til og påpeke at jeg ikke er klimaskeptisk. Jeg trur også, eller ser jo også, at klimaet er i vill utvikling. I form av effekter av økt varmeakkumulering i hav og atmosfære. Det er ikke dermed sagt at vi kan hvile når det gjelder de "gamle" miljøproblemene. Nå får karbondioksid og mikroplast alle oppmerksomhet, som om alle de andre følgene av rovdrift, giftbruk, tungmetaller, klorerte bifenyler og bromerte dilldaller, vørdslaus utradering av enorme arealer, og slik bortetter, brått har løst seg sjøl! Was fyr noko?!

Om vi kan late som det bare er forbrenningsgasser, promping og raping, og embalasjen på søndagsmiddagen samt bærepåsån, kan vi jo løse det meste med kampanjer og avgifter.

Det er kanskje det som er agendaen. Og, ja, jeg hadde illraud og giftgrønn farge da jeg klarte å skimte det politiske landskapet, Ugleseth. Nå befinner jeg meg ute i tåka, rimelig falma, men har sjølsagt ikke bytta ut pigmentene med andre. Bare sånn angpassang!

• Create New...