MR Swe Startet 15.August.2018 Del på Facebook Startet 15.August.2018 hei. sitter en humminbord 100sx ekkolod i båten min..den virker som den skal men kan jeg flytte over kabel elldr bruke adaptet for koble inn den på min simrad nss8? da kumde jwg tatt bort hummimbirden Sitér dette innlegget Link to post
Lady E Svart 16.August.2018 Del på Facebook Svart 16.August.2018 Går sikkert godt, jeg ble anbefalt av simradforhandler å kople min furunosvinger opp mot ny Simrad. Har bare ikke kommet så langt enda, så lenge frekvensen stemmer så stemmer det meste. Sitér dette innlegget Link to post
Snekkefart Svart 17.August.2018 Del på Facebook Svart 17.August.2018 Det ville jeg ikke gjort uten videre. Tror Humminbird lager egne givere som ikke nødvendigvis har samme impedans (selv om de skulle bruke samme frekvens) som Simrad bruker. Furuno, Simrad, Raymarine og Garmin bruker ofte Airmar svinger og derfor passer de ofte om hverandre når det gjelder impedans. Setter du på en svinger med helt feil impedans kan du risikere å ødelegge ekkoloddet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.