Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Det er vel gjerne vi som ikke er borti politiet som er mest fornøyd med hvordan politiet håndterer makten sin.
Jeg har ikke noe problem med om han som ble dømt føler seg trakasert av politet og føler på en god dose med politiforakt.
Det er bare å smake litt på det.
Man sitter parkert i sin egen bil uten noe på rullebladet så kommer politiet å påstår du er ruset for å skaffe seg åpning til å gjøre nesten hva som helst.
Du blir truet til å gjennomgå en amerikansk rusjekk med balansering på linje,fingrer mot nesen osv.
Etter det hadde nok politiet i de fleste land begynt tilbake trekkingen men norsk politi mater på videre med en urintest på stedet.
For så å toppe det hele med ransaking av person og endevending av bil.
Eneste grunn for å komme i en slik sitvasjon er at kameraten din var tatt med knark tildligere.
Det er helt greit at politiet fattet interesse men jeg syntes politiet har gått alt for langt i denne saken.
De skulle gitt seg når den ustraffede sjaføren var sjekket ut mot ruskjøring
Så hvorfor det ble som det ble blir bare spekulasjoner men er ikke forundret om tjenestemennene sitt store ego er en faktor.
Det er lett å tenke i de baner at ungdommen ikke utviste den respekt som tjenestemennene syntes de fortjener.

pipe

pipe

Det er vel gjerne vi som ikke er borti politiet som er mest fornøyd med hvordan politiet håndterer makten sin.
Jeg har ikke noe problem med om han som ble dømt føler seg trakasert av politet.
Det er bare å smake litt på det.
Man sitter parkert i sin egen bil uten noe på rullebladet så kommer politiet å påstår du er ruset.
Du blir truet til å gjennomgå en amerikansk rusjekk med balansering på linje,fingrer mot nesen osv.
Etter det hadde nok politiet i de fleste land begynt tilbake trekkingen men norsk politi mater på videre med en urintest på stedet.
For så å toppe det hele med ransaking av person og endevending av bil.
Eneste faktor for å komme i en slik sitvasjon er at kameraten din var tatt med knark tildligere.
Det er helt greit at politiet fattet interesse men jeg syntes politiet har gått alt for langt i denne saken og skulle gitt seg når den ustraffede sjaføren var sjekket ut mot ruskjøring.

• Create New...