Engers Startet 16.August.2018 Del på Facebook Startet 16.August.2018 Jeg har DPS drev fra 2008, og på det ene drevet har jeg lekkasje på den en trimsylinderen. Er det noen her som vet hvordan det er å skifte dette? Og kan man bytte bare en sylinder, eller må man bytte et sett? Sitér dette innlegget Link to post
tnlu Svart 16.August.2018 Del på Facebook Svart 16.August.2018 Hei. Antar du kan skifte en. Har ikke gjort dette selv men legger ved Workshop Manual. Antar det står der :-) Workshop Manual SX-A,_DPS-A.zip Sitér dette innlegget Link to post
Engers Svart 16.August.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.August.2018 Sitat Så litt i manualen nå, og det står ikke noe spesielt om det går å bytte bare en, men tror kanskje det. Kanskje lurt å bytte begge når man er i gang ( uten at jeg har sjekket hva de koster ) Tusen takk for vedlegget. Jeg hadde noe fra før av, men ikke en komplett manual. Du har ikke tilfeldigvis en for motoren også. he he . Volvo Penta D3 190 fra 2008 Sitér dette innlegget Link to post
tnlu Svart 16.August.2018 Del på Facebook Svart 16.August.2018 Hehe... Nei har ikke det :-) Sitér dette innlegget Link to post
freeforc Svart 16.August.2018 Del på Facebook Svart 16.August.2018 (redigert) Finner Volvo penta D3 workshop manual her https://www.scribd.com/doc/42535554/Volvo-Penta-D3-Workshop-Manual Og til drevet ditt her http://boatinfo.no/lib/library.html# Redigert 16.August.2018 av freeforc (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 16.August.2018 Del på Facebook Svart 16.August.2018 Har du sjekket om det fins "rebuild kit" til sylinderen? Vil tro det blir vesentlig billigere enn å bytte hele greia. Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.