Autofil Startet 16.August.2018 Link til dette innlegget Startet 16.August.2018 Sitter på hytta og tenkte jeg skulle lage noen ruter til fremtidige båtturer. Da synes jeg autoruting er greit å starte med for så å legge opp ruta selv etterpå. Men nå når jeg prøver så får jeg bare luftlinje opp. Ser at iPad bruker veldig kort tid på å tenke før ruta kommer opp. Tar jeg ekstremt kort rute (noen få hundre meter) så oppfører den seg normalt, tar jeg noe lenger så lager den rute som er helt sprø... Har prøvd både å tvangslukke app og startet padden på nytt men den oppfører seg helt likt. Andre som opplever det samme? Noen eksempelbilder Sitér dette innlegget Link to post
Autofil Svart 16.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2018 Kan legge til at dette aldri har skjedd tidligere, har brukt appen i drøye to år. Har god dekning her og har prøvd både med og uten wi-fi, ingen forskjell.. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 16.August.2018 Link til dette innlegget Svart 16.August.2018 Prøvde å lage en rute på iPaden nå. Fungerte helt fint, også på en lengre rute. Kan det være problem med abonnementet ditt? Mener å huske at du må ha et aktivt abonnement for at autorouting skal fungere. Sitér dette innlegget Link to post
Autofil Svart 16.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2018 Abonnementet er i orden det. Sjekket det også. Sitér dette innlegget Link to post
Princess V48 Svart 16.August.2018 Link til dette innlegget Svart 16.August.2018 Har vært borti at det skjer hvis du trykker Edit og velger manuel edit. Prøv å endre en rute og velg automatisk Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 16.August.2018 Link til dette innlegget Svart 16.August.2018 Slett app og last ned og installer på nytt kk Sitér dette innlegget Link to post
Autofil Svart 16.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2018 Brukte ikke edit, alle de tre eksemplene du ser over så brukte jeg automatisk.. akkurat som jeg har gjort før. Får se det an om den bare har hikke nå hvis ikke så må jeg vel prøve å slette appen og legge inn på nytt. Sitér dette innlegget Link to post
Autofil Svart 18.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August.2018 Vet fortsatt ikke hvorfor dette skjedde men alt ble normalt igjen etter at jeg slettet appen og installerte på nytt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.