Bømlonytt Startet 17.August.2018 Link til dette innlegget Startet 17.August.2018 Hvor får eg tak i Hardtop til viksund 880....og går de og ettermontere seil på båtene. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 17.August.2018 Link til dette innlegget Svart 17.August.2018 Hardtop ville jeg gjerne ha sjøl. Men seil nei takk hehe Ser for meg det blir en del jobb å ettermontere om den ikke ble levert med seil. Den må da nok ha mer ballast i kjøl. Du må vel å ha skikkelig feste for mast, som sikkert må understøttes innvendig fra kabin tak å ned i bunn av båt. Så må du å ha annet ror system tenker jeg, uten å ha sett så mye på hvordan disse var med seil. Så mye jobb på en gammel båt. En får jo eldre seilbåter billig nå om dagen. så kanskje enklere/billigere å bytte båt. Men si ifra om du kommer over en grei løsning med hardtop:-) Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.