Eika Startet 19.August.2018 Link til dette innlegget Startet 19.August.2018 (redigert) Jeg har en kad42p-a som har gått ca2500timer, men overhalt for 1år siden og gått under 200timer etter det, med skjold, dp290 drev, instrumenter og kabler som jeg skal selge og lurer på hva jeg kan forvente av pris på den hvis jeg legger det på finn.no. Er 70-80 000 en grei pris ? Har lyst på d4 Redigert 19.August.2018 av Grønngylt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 19.August.2018 Link til dette innlegget Svart 19.August.2018 Er motor totaloverhalt? Synes vel 70-80 høres fornuftig ut. Tror det kan lønne seg å selge drev og motor seperat, virker som man får mere ved seperate salg. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 19.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2018 Jeg vet det blei bytta noen lager, pakninger og alle stempelringene (ikke jeg som eide den når dette blei gjort, men skal høre med han som skrudde på den) Okey, får kansje litt mer hvis jeg splitter det, men vil gjerne at det går fort. Har en d4 260 på hånda til en meget fin pris Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.