Bob Dexter Startet 21.August.2018 Link til dette innlegget Startet 21.August.2018 Hei, Skal fjerne bunnstoff på min gamle Askeladden 505 nå i høst, og ser at Båtmagasinet i tidligere test har blitt imponert av "KMI Paint and glue remover". På denne videoen under ser det også ut til at dette er et bra produkt, og langt bedre enn "Duxola malingsfjerner" som jeg ikke har blitt imponert over tidligere. Men jeg sliter med å finne en butikk i Oslo-området som fortsatt selger KMI-produktet. Noen som vet om det fortsatt er til salgs, eller som har andre tips og innspill? Er selvsagt kjent med at det er mange muligheter med sand, kalk, soda, tørris osv., men det er ikke aktuelt for meg. Jobben må gjøres til så lav kost som mulig.....men helst uten å måtte skrape hardt for hver kvadratcentimeter med bunnstoff Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 21.August.2018 Link til dette innlegget Svart 21.August.2018 Maritim fører jo noen av KMI sine produkter, kan jo høre med dem om dem kan skaffe, maritim svarer kjapt på chaten. Maritim har skaffet meg utstyr før som de ikke hadde i katalog eller butikk. Skriv gjerne her hvordan det går, kan være int i "KMI Paint and glue remover" selv. Sitér dette innlegget Link to post
LuckyFalls Svart 21.August.2018 Link til dette innlegget Svart 21.August.2018 Jeg brukte denne forrige helg, og ble meget imponert over resultatet! 17års ymse lag med bunnstoff forsvant på båten til gutt-ungen. Kan kjøpes hos West System i Oslo (Alna). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.