Jump to content

Edit History

Framtia

Framtia

Cockpittelt og autopilot med fjernkontroll, så kan du stå med kaffekoppen inne i varmen. Størst forskjellen sammenlignet med motorbåt er at det ikke går an å kjøre fort, samt at sprayhood ikke gir det beste utsynet sammenlignet med vinduer i glass med vindusvisker. På min båt har jeg et vindufelt i sprayhood der jeg kan åpne en liten bit, og da ser jeg veldig bra fremover uten å bli våt og kald. 

Framtia

Framtia

Cockpittelt og autopilot med fjernkontroll, så kan du stå med kaffekoppen inne i varmen. Størst forskjellen sammenlignet med motorbåt er at det ikke går an å kjøre fort, samt at sprayhood ikke gir det beste utsynet sammenlignet med vinduer i glass med vindusvisker. På min båt har jeg et vindufelt i sprayhood der jeg kan åpne en liten bit, og da ser jeg veldig bra fremover uten å blir våt og kald. 

Framtia

Framtia

Cockpittelt og autopilot med fjernkontroll, så kan du stå med kaffekoppen inne i varmen. Størst forskjellen er at det ikke går an å kjøre fort, samt at sprayhood ikke gir det beste utsynet. På min båt har jeg et vindufelt i sprayhood der jeg kan åpne en liten bit, og da ser jeg veldig bra fremover uten å blir våt og kald. 

• Create New...