Jump to content

Edit History

Havlengt

Havlengt

C6- skrev On 22.8.2018 at 13.08:

Produsenten (Askeladden) anbefaler å bytte hele tanken om det er dieseldyr. De var ikke tilhenger av steming/kjemisk rengjøring. 

Noen erfaringer her? Forsikringen sier de ikke har vært ute for å skifte tank når det er funn av dieseldyr men derimot rengjøre tanken. 

Vis hele sitatet  

- Då må dette isofall vera ein kostnad som dei, ( Askeladden ) tar på seg, og det trur eg ikkje før eg ser det..:nonod:

Ein omfattande renseprosess må til for å vera sikker, men å skifta ut tanken er overkill.

( men, det spørst om produsenten muligens antydar ein ubrukeleg patent på tanken her.. - Er det tilkomst ? og lar den seg rensa skikkeleg? )

Havlengt

Havlengt

C6- skrev On 22.8.2018 at 13.08:

Produsenten (Askeladden) anbefaler å bytte hele tanken om det er dieseldyr. De var ikke tilhenger av steming/kjemisk rengjøring. 

Noen erfaringer her? Forsikringen sier de ikke har vært ute for å skifte tank når det er funn av dieseldyr men derimot rengjøre tanken. 

Vis hele sitatet  

- Då må dette isofall vera ein kostnad som dei, ( Askeladden ) tar på seg, og det trur eg ikkje før eg ser det..:nonod:

Ein omfattande renseprosess må til for å vera sikker, men å skifta ut tanken er overkill.

( men, det spørst om produsenten muligens antydar ein ubrukeleg patent på tanken her.. - Er det tilkomst ? og lar den seg rensa? )

• Create New...