Jump to content

Hvor kan jeg se båter rundt Larvik?

Kjellg

Recommended Posts

Guest Avmønstret#

I Langesund er det ganske store småbåthavner, pluss fiskebåter, redningsskøyte, los osv. En fin plass å se på ymse av båter. Stavern er også ok syns jeg. Og vil du på båttur selv så kan du ta personferja mellom Langesund, øyene og Helgeroa, en nydelig opplevelse i seg selv. 

Alternativt ser du på båter i Stavern. Kjører til Helgeroa og tar ferja til Langesund og kikker på båter der før du tar ferja tilbake, men det blir kanskje litt mye på en dag. 

https://helgeroafergene.no/

Redigert av Avmønstret# (see edit history)

På vei til kysten legg veien om Telemarkskanalen.

Vrangfoss: Vrangfoss sluser
Avgang oppadgående båt (mot Lunde/Dalen): kl. 12:05* og 12:25**
Avgang nedadgående båt (mot Skien/Akkerhaugen): kl. 13:25* og 13:45**

Ca. 400 båter her. 

Akkerhaugen Båtforening
Ulefoss Båtforening
Redigert av Roger jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Takker for masse gode tips gutter. Tenkte med gru på å måtte sitte 4 dager oppe i Rjukan med 2 kjerringer og en nyfødt unge. Vet ikke om jeg hadde overlevd det :giggle:

Og @goggen000, blir ikke den siden denne gangen, men jeg er med gjevne mellomrom nede i Sarpsborg. Da bruker jeg å ta noen timer i Moss og Son bare for å se på båter og livet der. Neste gang jeg er nedover der så skal jeg ta kontakt! 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...