Kjellg Startet 23.August.2018 Link til dette innlegget Startet 23.August.2018 (redigert) Kjæresten min og jeg skal ned til Rjukan neste helg. Ho skal se sitt andre barnebarn mens jeg vil heller se båter Tenkte å kjøre nedover mot Larvik eller omegn i løpet av helga. Hvor anbefaler dere at det er mest å se? Båthavner etc.. Redigert 23.August.2018 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
moloko Svart 23.August.2018 Link til dette innlegget Svart 23.August.2018 Hvis du skal fra Rjukan og med til kysten så er det kanskje like greit å dra til Kragerø eller Brevik f.eks? Går an å ta en rundtur med ferga fra Brevik som går innom en del av øyene, er fint der Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 23.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2018 moloko skrev 23 minutter siden: Hvis du skal fra Rjukan og med til kysten så er det kanskje like greit å dra til Kragerø eller Brevik f.eks? Går an å ta en rundtur med ferga fra Brevik som går innom en del av øyene, er fint der Takk for tipset! Hørtes veldig interessant ut Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 23.August.2018 Link til dette innlegget Svart 23.August.2018 Er ikke noe lengre til Oslo, og der er det jo også mye spennende. Maud f.eks.. Oscarsborg... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Kjellg Svart 23.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2018 Framtia skrev 1 minutt siden: Er ikke noe lengre til Oslo, og der er det jo også mye spennende. Maud f.eks.. Oscarsborg... Joda, men Oslo er jeg drittlei av. Ønsker noe nytt :) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 23.August.2018 Link til dette innlegget Svart 23.August.2018 (redigert) I Langesund er det ganske store småbåthavner, pluss fiskebåter, redningsskøyte, los osv. En fin plass å se på ymse av båter. Stavern er også ok syns jeg. Og vil du på båttur selv så kan du ta personferja mellom Langesund, øyene og Helgeroa, en nydelig opplevelse i seg selv. Alternativt ser du på båter i Stavern. Kjører til Helgeroa og tar ferja til Langesund og kikker på båter der før du tar ferja tilbake, men det blir kanskje litt mye på en dag. https://helgeroafergene.no/ Redigert 23.August.2018 av Avmønstret# (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 23.August.2018 Link til dette innlegget Svart 23.August.2018 Framtia skrev for 2 timer siden: Er ikke noe lengre til Oslo, og der er det jo også mye spennende. Maud f.eks.. Oscarsborg... Maud ligger på Tofte for konservering. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 23.August.2018 Link til dette innlegget Svart 23.August.2018 Ta innom Stavern. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 23.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2018 Takk gutter, da er helga reddet for min del :) Sitér dette innlegget Link to post
goggen000 Svart 24.August.2018 Link til dette innlegget Svart 24.August.2018 Kjellg: Skulle du finne på å ta turen til Østfold, ta kontakt!!! Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 24.August.2018 Link til dette innlegget Svart 24.August.2018 (redigert) På vei til kysten legg veien om Telemarkskanalen. Vrangfoss: Vrangfoss sluser Avgang oppadgående båt (mot Lunde/Dalen): kl. 12:05* og 12:25** Avgang nedadgående båt (mot Skien/Akkerhaugen): kl. 13:25* og 13:45** Ca. 400 båter her. Akkerhaugen Båtforening Ulefoss Båtforening Redigert 24.August.2018 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
nomen Svart 24.August.2018 Link til dette innlegget Svart 24.August.2018 Framtia skrev On 23.8.2018 at 17.51: Er ikke noe lengre til Oslo, og der er det jo også mye spennende. Maud f.eks.. Oscarsborg... Tenk å foreslå Oslo som alternativ til Telemark og Vestfold da...Oslo er jo denn møkkaplassen iforhold???? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Kjellg Svart 25.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2018 Takker for masse gode tips gutter. Tenkte med gru på å måtte sitte 4 dager oppe i Rjukan med 2 kjerringer og en nyfødt unge. Vet ikke om jeg hadde overlevd det Og @goggen000, blir ikke den siden denne gangen, men jeg er med gjevne mellomrom nede i Sarpsborg. Da bruker jeg å ta noen timer i Moss og Son bare for å se på båter og livet der. Neste gang jeg er nedover der så skal jeg ta kontakt! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.