Jump to content

Edit History

Tore B

Tore B

Vi har sett mange saker hvor avtale teksten har vært «solgt som den er» og det har blitt rettssaker i milionklassen etterpå. Ser nå at temaet er oppe igjen når det gjelder boligkjøp. Budre det vært en mulighet til faktisk å selge en båt «Som den er på det tidspunket kjøper besiktiger den”? Prisen burde gjenspeile den risikoen kjøper tar, men kommer det til budrunder må kjøper ta ansvaret og ikke tenke at ble det i overkant kan jeg bare gyve løs på selger og klage på alt mulig i forhold til prisen. For ordenssyld, jeg skal hverken kjøpe eller selge båt på mange år! Er kjempefornøyd med det jeg har?

Tore B

Tore B

Vi har sett mange saker hvor avtale teksten har vært «solgt som den er» og det har blitt retts saker i milionklassen etterpå. Ser nå at temaet er oppe igjen når det gjelder boligkjøp. Budre det vært en mulighet til faktisk å selge en båt «som den er på det tidspunket kjøper besiktiger den”? Prisen burde gjenspeile den risikoen kjøper tar, men kommer det til budrunder må kjøper ta ansvaret og ikke tenke at ble det i overkant kan jeg bare gyve løs på selger og klage på alt mulig i forhold til prisen. For ordenssyld, jeg skal hverken kjøpe eller selge båt på mange år! Er kjempefornøyd med det jeg har?

• Create New...