Jump to content

Edit History

Mouche

Mouche

Når jeg skal selge neste båt skal avtalen rett og slett omhandle et vrak som ikke lar seg reparerere hvilket jeg håper vil være godt nok for å slippe å bli stilt til ansvar for eventuelle feil.

Hva boligsalg angår så er det nokså vanlig i andre land at man ETTER å ha inngåt avtale så får kjøper anledning til å gjøre en egen grundig undersøkelse (med profesjonell hjelp) og deretter kan forhandlingene fortsette hvis det er noe å utsette på boligen. Her i landet får du mange steder noen få minutter på deg til å se en hel bolig og må gå i kø med mange andre og deretter blir boligen solgt neste formiddag. Helt vanvittig, og det er klart det blir krangel av slikt.

Mouche

Mouche

Når jeg skal selge neste båt skal avtalen rett og slett omhandle et vrak som ikke lar seg reparerere hvilket jeg håper vil være godt nok for å slippe å bli stilt til ansvar for eventuelle feil.

Hva boligsalg angår så er det nokså vanlig i andre land at man ETTER å ha inngåt avtale så får kølper anledning til å gjøre en egen grundig undersøkelse (med profesjonell hjelp) og deretter kan forhandlingene fortsette hvis det er noe å utsette på boligen. Her i landet får du mange steder noen få minutter på deg til å se en hel bolig og må gå i kø med mange andre og deretter blir boligen solgt neste formiddag. Helt vanvittig, og det er klart det blir krangel av slikt.

• Create New...