Jump to content

Edit History

nomen

nomen

Hvordan er det hvis man får en båtmegler til å selge båten for deg "slipper" man ansvar da?

Jeg må si jeg gruer meg til den dagenh jeg skal selge min båt. Den er nå 33 år gammel, jeg har ingen planer om å lure noen, men hvis jeg hadde solgt den i helgen, og ny eier ringer ved sankthans neste år med havarert motor. Hva har jeg å stille opp med? Det er jo galskap at man skal være nødt til å gi 2 års garanti på en over 30 år gammel båt!

Desverre er det mange uærlige sjeler der ute, og det er de vi kan takke for at reglene er slik.

nomen

nomen

Hvordan er det hvis man får en båtmegler til å selge båten for deg "slipper" man ansvar da?

Jeg må si jeg gruer meg til den dagenheg skal semge min båt. Den er nå 33 år gammel, jeg har ingen planer om å lure noen, men hvis jeg hadde solgt den i helgen, og ny eier ringer ved sankthans neste år med havarert motor. Hva har jeg å stille opp med? Det er jo galskap at man skal være nødt til å gi 2 års garanti på en over 30 år gammel båt!

Desverre er det mange uærlige sjeler der ute, og det er de vi kan takke for at reglene er slik.

• Create New...