Jump to content

Edit History

pipe

pipe

I år hadde jeg glemt å nullstille kartplotteren men etter å ha vært ute å sjekket opp timetelleren og nettbanken har jeg fått ut noen nøkkeltall.

Motortid ca 25 timer.
Snittforbruk ca 22 liter i timen
Drivstoff timepris i snitt ca 400 kr.

Syntes ikke det var så skremende men 25 timer på motoren i sesongen er vel kanskje lavere en mange andre?
Uansett om jeg ikke har kjørt så veldig mange timer er båten vært godt brukt som solseng og badeplattform i sommer.
Samt vorspill plattform på brygga i Tønsberg ved noen anledninger med påfølgende seng for natten.

Noen andre med som har kontroll over motor timer,forbruk og utseilt distangse?

pipe

pipe

I år hadde jeg glemt å nullstille kartplotteren men etter å ha vært ute å sjekket opp timetelleren og nettbanken har jeg fått ut noen nøkkeltall.

Motortid ca 25 timer.

Syntes ikke det var så skremende men 25 timer på motoren i sesongen er vel kanskje lavere en mange andre?
Uansett om jeg ikke har kjørt så veldig mange timer er båten vært godt brukt som solseng og badeplattform i sommer.
Samt vorspill plattform på brygga i Tønsberg ved noen anledninger.

Noen andre med som har kontroll over motor timer,forbruk og utseilt distangse?

pipe

pipe

Motortid ca 25 timer.

Noen andre med som har kontroll over motortimer,forbruk og utseilt distangse?

• Create New...