Flotveee Startet 23.August.2018 Link til dette innlegget Startet 23.August.2018 Hei! Skulle ut å teste min Delta 22 som eg kjøpte idag. Etter litt testing så sjedde det noe veldig rart. Eg satt båten i revers og skulle svinge rundt, da sviktet roret, akkurat som det sklei ut av posisjon, og inn i propellen. Prøvde å svinge tilbake, men nå når eg svinger alt eg kan til babor, så står roret helt gale vegen. Så det går bare ann å kjøre rett frem eller til høgre. Båten har hydraulisk styring. Noen som har opplevd lignende/vet hvordan man får roret i posisjon igjen? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 24.August.2018 Link til dette innlegget Svart 24.August.2018 Jeg vil tro at du må løse styrearmen som styresylinderen er festet I og sentrere roret slik at det får like mye utslag til begge sider. Er nok ikke verre enn det. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Flotveee Svart 24.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2018 Er dette noe du kan gjør mens båten ligger i havet, eller bør den heises opp? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 24.August.2018 Link til dette innlegget Svart 24.August.2018 Det klarer du helt fint mens den ligger ute. Det er sikkert en luke der bak hvor du kommer til roraksel og sylinder. Så er det bare å løse settskruene litt, vri det på plass og stramme godt til. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Flotveee Svart 24.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2018 Takk for hjelpen?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.