Wilma23 Startet 25.August.2018 Link til dette innlegget Startet 25.August.2018 Hei, Er det noen som har maler til solkjerming/vindustrekk til 3500 Scand Atlantic HT? Vi trenger vindustrekk (utvendig montering) til styrhus-delen for solskjerming og innsyn. Jeg har kontaktet både salmakere og firma som leverer kalesjer (i tillegg Agder Boat AS), uten hell. På forhånd, takk! Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 25.August.2018 Link til dette innlegget Svart 25.August.2018 Normalt vil vel de som lager kalesjer også lage en mal og sy trekk til din. Kontakt Vollen Møbel så får du hvertfall en som blir bra. Sitér dette innlegget Link to post
PiperBill Svart 25.August.2018 Link til dette innlegget Svart 25.August.2018 Lurer også på det samme til en Baltic. Har hvert sykt varmt i cockpiten i år :-) Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
nordan family 27 Svart 25.August.2018 Link til dette innlegget Svart 25.August.2018 Se på www.sailrite.com på videoene om hvordan dette gjøres. Dere lager denne malen med tynn plast, teip eller dobbeltsidig teip, saks og tusj. En billig Singer symaskin fra før 1960, og dette er laget ved kjøkkenbordet i løpet av kort tid. Nevnte nettside er full av lærerike videoer. Sitér dette innlegget Link to post
Wilma23 Svart 26.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2018 Scand Baltic skrev On 25.8.2018 at 11.05: Normalt vil vel de som lager kalesjer også lage en mal og sy trekk til din. Kontakt Vollen Møbel så får du hvertfall en som blir bra. Takk for tips. Jeg kontakter Vollen Møbel førstkommende mandag :) Sitér dette innlegget Link to post
Wilma23 Svart 26.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2018 nordan family 27 skrev On 25.8.2018 at 15.38: Se på www.sailrite.com på videoene om hvordan dette gjøres. Dere lager denne malen med tynn plast, teip eller dobbeltsidig teip, saks og tusj. En billig Singer symaskin fra før 1960, og dette er laget ved kjøkkenbordet i løpet av kort tid. Nevnte nettside er full av lærerike videoer. Jeg har faktisk prøvd å lage mal med plast og teip - uten at det ble særlig vellykket. Og jeg har verken symaskin eller tålmodighet... Men takk for tips om denne nettside, alltids kjekt med gjør-det-selv-videoer. Her var det mye bra Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 26.August.2018 Link til dette innlegget Svart 26.August.2018 http://www.arvidthoresenbaatkalesjer.no/index.php/component/joomgallery/princess Har laget til min V42, "custom made". Selges hvis noen er intressert, bruker den ikke ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.