strawberry Startet 25.August.2018 Link til dette innlegget Startet 25.August.2018 Har en . Problemet er at vi ikke får den til å lystre ved oppkjøring. Bryterne virker men den stopper underveis ved oppkjøring.Den går saktere og saktere til den stopper fullstendig. Når vi heiser kjetting av kabelaret og manuelt sveiver den opp, så kan den begynne å virke igjen! Alle kabler sjekket! Vi mistenker at tilslutningspunktene for strøm på innsiden av motordeksel kan være litt løse! Er det noen som har vært borti tilsvarende problem? På forhånd takk! Kommentar fra moderator: Tittel redigert, var "Problemer med vinsj!". Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster. Utdrag: Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn. Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder. Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten! Link to post
Jangul Svart 25.August.2018 Link til dette innlegget Svart 25.August.2018 Min stopper når kjettingen i kassa blir for høy,men da bare stopper den brått... Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.August.2018 Link til dette innlegget Svart 25.August.2018 Høres ut som svakt batteri. Regner med at du har motoren i gang når du vinsjer. Men ville sjekket batteriet jeg. Frem med voltmeter og mål fra batteriene til vinsj under belastning Sitér dette innlegget Link to post
strawberry Svart 25.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2018 Takk for råd! Batteriet er nytt, og motoren går! Ikke kjettinghaug heller! Still searching! Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten! Link to post
Mix Svart 25.August.2018 Link til dette innlegget Svart 25.August.2018 Tråden stenges vel snart da trådtittel ikke henger på greip. Likevel, du har vel ikke annet valg enn å plukke den ut for sjekk av irr og dårlige kontaktpunkter samt sjekk av børster og støv og skitt. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.August.2018 Link til dette innlegget Svart 25.August.2018 Mål fra batteriet og videre til vinsjen. trolig ender du der Mix skriver, mne det kan være så enkelt som vakkel i et kontaktpunkt også Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.