Andreas Isaksen Startet 25.August.2018 Link til dette innlegget Startet 25.August.2018 (redigert) På min motor så går veivhusventilasjon inn på luftfilteret på siden. Når jeg drar ut denne slangen kommer det en del olje damp ut. Hvis jeg holder for slagen så jeg blokker veivhusventilasjon så blir det fort litt trykk men dette er vell normalt på denne? Klarer ikke å løfte et a4 ark om jeg legger det over troppa hvor man fyller olje og det blir heller ikke merkbart mere oljedamp ved høyt turtall. Noen som vet eller evt orkere å sjekke på sin egen motor hadde det var topp ? Redigert 25.August.2018 av Andreas Isaksen Feil (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 25.August.2018 Link til dette innlegget Svart 25.August.2018 Dette er helt normalt. Irriterer oljedråpene deg kan du montere en slange på og stikke enden ned i en plastflaske elns. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 25.August.2018 Link til dette innlegget Svart 25.August.2018 Har ingen erfaring, men kina-butikkene har rikholdig utvalg i oil catch tank. Sitér dette innlegget Link to post
Andreas Isaksen Svart 25.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2018 Skal se litt på det, bakdelen er at det legger seg på ribbene til intercooleren Sitér dette innlegget Link to post
Andreas Isaksen Svart 25.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2018 Ingar skrev 13 minutter siden: Har ingen erfaring, men kina-butikkene har rikholdig utvalg i oil catch tank. Der er en mulighet ja ? Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 25.August.2018 Link til dette innlegget Svart 25.August.2018 Racor lager også et eksternt veivhusventalsjonsystem. Satt på et slikt på Cumminsen min og ble kvitt all lukt av oljedamp. Filteret i catchtanken byttes normalt sett ca hver 500 time. mer her https://www.parker.com/literature/Racor/55021_Rev_C_CCV_Series.pdf Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Andreas Isaksen Svart 26.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2018 Skal se litt på den også =) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.