Akvanauten Startet 26.August.2018 Del på Facebook Startet 26.August.2018 Jeg har kjøpt meg sånn moderne båt med masse kult utstyr. Også går det fort! For meg som er vant til å seile i 5 knop er det morro med noe som går fort. Idag har jeg funnet ut fart og spenning er det samme. I alle fall så står det det på skjermen jeg tok bilde av idag ... ? Sitér dette innlegget "If you don't go when you wanna go, when you do go, you'll find you've gone!" Link to post
Key Freak Svart 26.August.2018 Del på Facebook Svart 26.August.2018 Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
ivar Svart 26.August.2018 Del på Facebook Svart 26.August.2018 Enn hvis strømmen også holder 14,4 knop - da blir det ihvertfall spennende Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
pipe Svart 26.August.2018 Del på Facebook Svart 26.August.2018 Hvis det er det samme skal jeg bruke vinteren til å lage 48V annlegg i båten. Hadde ikke kjæringa og ungene vært så pysete hadde jeg selvfølgelig oppgradert til 220v Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 26.August.2018 Del på Facebook Svart 26.August.2018 Har heldigvis ikke opplevd at fart og spenning er det samme i seilbåten. 6 V på batteriet hadde ikke vært bra Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 26.August.2018 Del på Facebook Svart 26.August.2018 Ikke 49 heller for den saks skyld Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 26.August.2018 Del på Facebook Svart 26.August.2018 (redigert) Dersom tallet på "spenning " overstiger 14,4, vil det da skifte til "ikke bra"? Og over 15, så kommer det opp "du har problemer". 16: " ro deg ned, kom deg til land". men spørsmålet blir jo: responderer dybdemåleren på kommentarer? Dumme og grunne vitser, så piper dybdemåleren for 1-2 meter. Gjennomtenkte vitser: dybdemåleren nuller ut for ekkoet når ikke bunn? Jaja ? Redigert 26.August.2018 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 26.August.2018 Del på Facebook Svart 26.August.2018 Jeg har heldigvis ikke opplevd dette. Skulle det skje i min båt betyr det at dynamoen har havarert og at batterispenningen er 7 volt? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.