Jump to content

Edit History

Martinhanta

Martinhanta

bellen skrev 22 minutter siden:

Du kan ta det helt med ro, en ting er helt sikkert, og det er at det ikke er stempelringene som forårsaker dårlig oljetrykk. Dårlige stempelringer forårsaker aldri dårlig oljetrykk. Hva det kan være er ikke mulig å finne ut via et forum da det er utrolig mye som kan forårsake dårlig oljetrykk. 

Ja okei. Mann tenker alltid det verste med en gang :) tenkte kanskje det kunne ha sammen heng med at det kommer litt olje ut av veihusventilasjonen. Var evt tips om hva jeg kan kontrollere i forhold til problemene. Så har jeg noe og gå etter før jeg må hive den innpå rep.

Martinhanta

Martinhanta

bellen skrev 21 minutter siden:

Du kan ta det helt med ro, en ting er helt sikkert, og det er at det ikke er stempelringene som forårsaker dårlig oljetrykk. Dårlige stempelringer forårsaker aldri dårlig oljetrykk. Hva det kan være er ikke mulig å finne ut via et forum da det er utrolig mye som kan forårsake dårlig oljetrykk. 

Ja okei. Mann tenker alltid det verste med en gang :) tenkte kanskje det kunne ha sammen heng med at det kommer litt olje ut av veihusventilasjonen. Var evt tips om hva jeg kan kontrollere i forhold til problemene. 

Martinhanta

Martinhanta

bellen skrev 17 minutter siden:

Ja okei. Mann tenker alltid det verste med en gang :) tenkte kanskje det kunne ha sammen heng med at det kommer litt olje ut av veihusventilasjonen. 

• Create New...