Skate Startet 27.August.2018 Link til dette innlegget Startet 27.August.2018 Jeg skal bytte motorolje på min Yanmar 120 hk (4jh3dte). Den skal ha 15w40 mineralsk olje. Er det greit å bruke Biltema sin 15w40? Noen som har erfaring på det, eller bør jeg kjøpe hos Yanmar ? Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 27.August.2018 Link til dette innlegget Svart 27.August.2018 Hei.Du kan trygt bruke Biltema's olje.Det er det tusenvis av båt og bileiere som gjør uten problemer.Selv har jeg Yanmar 4jh3 og den går fint på denne oljen. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
jørn Svart 27.August.2018 Link til dette innlegget Svart 27.August.2018 Jeg har samme motor, og benytter samme olje som du har lagt med bilde til. Ikke noe problem det. Sitér dette innlegget Link to post
Skate Svart 28.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2018 Så bra? Da gjør jeg det. Var bare litt usikker på det med API-spesifikasjonene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.