Tom Rør Startet 28.August.2018 Link til dette innlegget Startet 28.August.2018 Jeg driver å planlegger omtrekking av puter ute, og kikket på stoffet i en Bavaria i Leangbukta. Jeg ble fortalt hva det het, men teflonhjernen har glemt det. Er det noen som vet hva dette heter? Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 29.August.2018 Link til dette innlegget Svart 29.August.2018 Tom, jeg trakk om uteputene mine nå i våres. Brukte et stoff som het silvertex, ble veldig bra. Er vel en slags skai..? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Worry II Svart 29.August.2018 Link til dette innlegget Svart 29.August.2018 Det er ikke Alcantara, da Tom ? Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 29.August.2018 Link til dette innlegget Svart 29.August.2018 Fru Jacobsen skrev 20 minutter siden: ... et stoff som het silvertex, ble veldig bra. Er vel en slags skai..? Silvertex er, om jeg husker rett, et ganske glatt og veldig vannavvisende stoff som flere nyere båter er utrustet med. Mener å huske at nyere Princess kan ha dette. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 29.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2018 Jeg sjekker. De kalte det hverken alcantara eller Nirox, så det er mulig det er Silvertex? Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 29.August.2018 Link til dette innlegget Svart 29.August.2018 Alcantara eller Nirox (mer eller mindre det samme, varemerke ...) er som skinn. Veldig vanlig på nyere båter. Nyere Windy har ofte dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.