Brummle Startet 28.August.2018 Link til dette innlegget Startet 28.August.2018 Skal montere en trykkstyrt johnson spylepumpe. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal montere denne for bruk vinterstid? Bør den være høyt slik at jeg får fall begge veier fra pumpen? Da må jeg i så fall kanskje montere den inne. Tenker ikke å ha på varme om vinteren når jeg ikke bruker båten. Er høyde nødvendig/nok, eller må jeg koble fra slangene vinterstid? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 28.August.2018 Link til dette innlegget Svart 28.August.2018 Nå vet jeg ikke hvor du bor, eller hvor du har båten din. Men min mening er at det beste er å ha den så lavt som mulig. Sjøen er med på å varme opp skroget og holder temperaturen over frysepunktet (om ikke sjøen er frosset til). Det skal temmelig mange minusgrader til for at kjølvannet i en lukket båt fryser til. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 28.August.2018 Link til dette innlegget Svart 28.August.2018 (redigert) bellen skrev 17 minutter siden: Nå vet jeg ikke hvor du bor, eller hvor du har båten din. Men min mening er at det beste er å ha den så lavt som mulig. Sjøen er med på å varme opp skroget og holder temperaturen over frysepunktet (om ikke sjøen er frosset til). Det skal temmelig mange minusgrader til for at kjølvannet i en lukket båt fryser til. Nå er vel kjølvannet utenfor båten, fortrinnsvis bak når den er i fart fremover. Da hjelper det lite om båten er lukket. Redigert 28.August.2018 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.