Mr_TJ Startet 29.August.2018 Del på Facebook Startet 29.August.2018 Oceanmaster 815 på finn For meg som ikke vet bedre ser dette ut som en flott båt til en god pris. Kan noen som vet bedre bekrefte eller avkrefte. Alternativet jeg ser for meg er Skibsplast 690. Budsjettet er 350-400 Sitér dette innlegget Link to post
Autofil Svart 29.August.2018 Del på Facebook Svart 29.August.2018 Kjenner ikke båten men personlig så synes jeg kalesjen ser passe håpløs ut, man kan jo ikke sitte i den bakre benken når kalesjen er oppe. For meg så fremstår også endel av de tekniske installasjonene som "rotete", kan f.eks ikke se noen sikring på den tynne plusskabelen fra batteriet. Ville også sjekket nøye rundt motoreffekt. Sikkert andre som kjenner de der bedre men de hadde jo noen problemer med tidlige D3 og da er jo ikke trimming normalt det smarteste man gjør ;) Men båten ser jo ut til å være rimelig godt utstyrt og har en fin størrelse. Du får vente å se om noen som kjenner modellen kan gi et bedre svar :) Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 29.August.2018 Del på Facebook Svart 29.August.2018 Har ikke noe greie på den type båt men båten så jo fin nok ut den. Syntes ikke el anlegget var noe særlig rotete men ja en sikring på pluss kabelen burde det sikkert ha vært. Tydelig en etter montert ledning. La deg ikke blende av full forbruket for det har ikke rot i virkligheten for de fleste. Regn med 25-30 liter i timen i plan så selv om tidligere eier likte å rusle rundt i 2000 o/min så er det ikke sikkert alle vil det med en planende båt. Motoren er en D3 190 hk og hvis den nå har 220 hk som det står i annonsen er motoren trimet av en tredjepart. Poenget med det er jeg litt usikker på da eieren skjeldent eller alderi har dratt denne båten i plan om man skal tro forbrukstallene. Sitér dette innlegget Link to post
Snemann Svart 29.August.2018 Del på Facebook Svart 29.August.2018 Kjenner heller ikke merket. Synes båten ser fin ut og med mye utstyr, lite gangtid på motoren. Kunne absolutt vært en båt for meg, bortsett fra at jeg helst vil seile da! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.