Jump to content

Edit History

Lars H.

Lars H.

Sorry Chiefengineer, her gikk det feil med siteringen. Den var ment for Seilars måte for å drepe et batteri før tiden.

Selv tapper jeg aldri batteriene mine ned under 50%, og da holder de rundt 10 år. Vel, jeg hadde en forbruksbank som kun holdt 6 år! men det var Sønnak batterier som jeg ikke var klar over at det var mulig å etterfylle vann på, - blæ til meg. Mine forbruksbatterier nå er semitraction batterier der jeg kan etterfylle vann. Jeg har en slik eBay sak for kontrollert utladingstest som jeg så langt kun har brukt på noen nær døden batterier i boden før jeg jobbet med å få de litt opp for å ha noe her hjemme ifb. test/rep av Eber, Wallas osv.

Ha en god søndag, - med flertrådige/enkellederkabler av diverse kvadrat, he he.

Lars H.

Lars H.

Sorry Chiefengineer, her gikk det feil med siteringen. Den var ment for Seilars måte for å drepe et batteri før tiden.

Selv tapper jeg aldri batteriene mine ned under 50%, og da holder de rundt 10 år. Jeg har en slik eBay sak for kontrollert utladingstest som jeg så langt kun har brukt på noen nær døden batterier i boden før jeg jobbet med å få de litt opp for å ha noe her hjemme ifb. test/rep av Eber, Wallas osv.

Ha en god søndag, - med flertrådige/enkellederkabler av diverse kvadrat, he he.

• Create New...